2010. július 2., péntek

Jamie féle ananász, tört mentás cukorral és joghurttal

 
Barátkozunk a mentával. Mojitoban, akár virgin, akár alkoholos verzió nekem nagyon megy. Sőőőt! Másban eddig még nem annyira (próbálkoztam vele). De ez az ananászos verzió most megint egy kivétel lett, mert tényleg nagyon finom. A rágóval viszont még mindig ki lehet kergetni a világból. Szóval barátkozunk. Na nem a rágóval (soha ne mond, hogy soha, de azzal sohaaaaa...), hanem a friss mentával. Az alábbi frissítő, gyümölcsös édességet, nasit, vagy nem tudom minek nevezzem, egy könnyed ebéd vagy vacsora utáni desszertnek ajánlom. Bár én valamelyik nap ebéd gyanánt ettem, de ez már "szoc' probléma"... :)
 
 
Hozzávalók (kb. 2-4 személyre):
  • 1 közepes ananász (jó hidegen)
  • pár evőkanál kristálycukor (a nád valamivel "egészségesebb" lenne, de fehérrel mutat jobban :) )
  • pár levél menta
  • pár evőkanál joghurt
Az ananászt megtisztítom, fás közepét kivágom, majd nagyon vékonyan felszeletelem. A kissé összetépkedett (vagy vágott) mentaleveleket, a cukorral alaposan összetöröm egy mozsárban. Jamie szerint legalább 1 perces kitartó csuklómunka kell hozzá. :) A jó hideg ananászt megszórom a mentás cukorral, majd jéghideg joghurttal együtt tálalom.
 

2 megjegyzés:

Felhőlány írta...

Isteni! :)
Ezt én is kinéztem magamnak néhány napja... Igaz, már félálomban voltam amikor ment...
Köszi! :)

Ildinyó írta...

Felhőlány
:) Tényleg!
A műsort én most nem láttam. Csak egyik nap esti mesének :) olvasgattam az egyik könyvét, és ott jött meg a kedvem hozzá... :D