2011. február 14., hétfő

Csak azért is szerelem :)


Én így Bálint-nap környékén, mindig nagyon jól szórakozom azokon az embereken, akik képtelenek befogadni azt a sok szívecskés dolgot, amik ilyenkor elárasztanak mindenhol mindent. Kicsit vicces, ahogy hevesen tiltakoznak ez ellen. Miért is? Sosem értettem. No mindegy, de végtére is szerintem mindenki csak annyit dolgozzon fel ebből, amennyit még képes befogadni a gyomra. :P A többivel meg minek annyit foglalkozni, ha nem a mi asztalunk? Most még én is jöttem ám riogatni a vén, morcos öregembereket itt a szívecskéimmel. (De tudjátok? Ezekből a morcos öregemberekből lesznek a legkedvesebb emberek a mese végére! ;) )
Boldog Bálint-napot mindenkinek! Úúúúúúúúúgy szeretlek világ!!! :D
A lenti szívecskékkel kicsit férfiasabbra vettem a figurát. Hisz végtére is nekik szánjuk, akkor meg miért pompázzon itt pinkben minden.


A tegnapi 2 ötlet után íme még néhány, amelyet elkészíthetünk a .... kedvesünknek... bárkinek... csak úgy (azt azért hangsúlyoznám, hogy a receptek nem minden esetben az elegancia jegyében vannak összeválogatva, inkább csak a szerint, hogy én mivel kedveskednék ilyenkor a családnak):

Saláták, előételek:

Sült padlizsántekercsek, snidlinges-paprikás fetasajttal töltve
Vargányás-paradicsomos csirkeragu, petrezselymes-túrós gnocchival
Sütés nélküli, étcsokoládés talapzatú minitorta, tejszínes fehércsokoládé-krémmel, mandarinnal és gránátalmamagokkal

Levesek:

Főételek:

Tészták:

Húsmentes ételek:


És ha mindez még nem elég, akkor jöjjön egy jó kis zene is vacsora mellé! Olyan jókedvűen összebújós, ha kell andalgós zene, mely mi másról szólna, mint a szerelemről!!! :D Imádom!






Nincsenek megjegyzések: