2010. május 26., szerda

Érzések...

Lelassultam megint. Vagyis nem is tudom mi van. Nem sokat főztem az elmúlt napokban, vagy ami készült azt sem fotóztam le, mert... nem tudom... . Pedig készült finomság azért. Tegnap pl. ilyen májat készítettem, nagy csokor újhagymával a sima helyett. Hozzá pedig ennek a tócsninak a mintájára, egy karalábés változat készült hozzá. Nagyon jó lett mindkettő. Akkor készült még pl. egy fahéjas almafagylalt, amit a tavaly eltett, mézes fügedzsememmel fogok tálalni (erről majd később írok a'sszem).
De akkor is. Leeresztettem, elfáradtam egy kissé...
Tegnap olvastam Duendénél egy idézetet, amiből ez a három mondat nagyon szíven ütött:
"Addig játszol,
Amíg a dolgok zűrössé nem válnak.
A felfordulást pedig nem szereted."

Na igen. Duendénél mindig olyan dolgokat olvasok, ami valamilyen szinten aktuális. Mintha ráérezne arra, hogy mit is írjon ; ) (jó persze, tudom, csak én érzem így).

Az alábbi képeket hétvégén kattintgattam. Most ebbe merültem bele egy kicsit, ill. most ebben próbáltam kifejezni magam. Kikapcsol. Szereteeem.
Íme 1-2 kép a rengetegből:

 Ecseri domboldal.

Na a pipacs, pont az a virág, ami ritkán "jár" egyedül.

Naplementében.

Fény az (alag)út végén. (Rákoskert, hazafelé.)

"Atomrobbanás"

9 megjegyzés:

duende írta...

Gyönyörűek a képek! Különösen a harmadik, az a pipacsos naplemetés. :) Valami csoda - finom, lágy, sejtelmes - csodaszép!

Néha tényleg addig játszunk, míg a dolgok zűrössé válnak... Ebben én is nagy vagyok. :(
Persze, ezekből profitálunk a legtöbbet, mert értékes tükröt tartanak elénk.
És néha. Néha csak egyszerűen elfáradunk. Én is sokszor. Ilyenkor előveszem a kis varázslataimat, amik visszahozzák az életerőmet és kedvemet.

Töltődj! :)
A blogolás nagy energiavámír. Én is szünetelek most egy kicsit. Sok volt.

Ölellek!

sercli írta...

az ellenfényes pipacsos nálam is abszolút kedvenc. fel a fejjel!

Felhőlány írta...

Csodaszép képek! :))
Vannak ilyen pillanatok, kimerülünk. Az is jó, ha időnként a pihenésben, feltöltődésben ilyen módon adsz hírt Magadról... :))

Ildinyó írta...

Duende
Nagyon köszönöm!!! Nekem is az a kedvencem.
Hú, pedig veszélyes ez a játék... :)
Én most nagyon elfáradtam. Mindenhogyan, de leginkább lélekben. A blogolás még nem is annyira fáraszt (az szokott pont kikapcsolni), de most itt is valahogyan elvesztettem az ihletet, pedig imádom csinálni.
Mik azok a bizonyos varázslatok? Jól jönne nekem is valami most. :)))
Nagyon köszönöm Neked! Én is ölellek. :)))

Sercli
Nagyon köszönöm! Nagyon kedves vagy! Megpróbálom, bár nehéz tartani... :))

Felhőlány
Aranyos vagy! Nagyon szépen köszönöm!!! :) Megpróbálok minél hamarabb jelentkezni. Ha nem is ehetővel, akkor nézhetővel (bár az ételfotó is csak az :) ). :)))

lekvároskukta írta...

Gyönyörű képek, nagyon!!!!!
Az összes az, de a 3. a nyerő nálam is ;-)
Megértelek nagyon.
Ne erőltess semmit. Csak pihenj és élvezd a jó dolgokat.
Az ihlet meg majd visszajön....én nagyon várom ;-))

(Apple-nál írtam neked, az alapok bejegyzéshez, lehet, hogy még nem olvastad...)

Ildinyó írta...

Lekvároskukta
Nagyon-nagyon szépen köszönöm!!!! :)))

Csak most olvastam Apple-nál a megjegyzést (még jó hogy szóltál). Igen, én is hallottam a fokhagymalekvár jótékony hatásairól. Igazából nem tudom miben tudna segíteni, mert nálam teljes egészében leállt az inzulintermelés (már a kezdetekben is). Anno azt mondták, hogy bennem volt valami vírus, és ez idézett elő egy autoimmun folyamatot, aminek a következtében a saját inzulintermelő béta sejtjeimet pusztítottam el. Hát nem tudom egy vírus mennyire hasonlíthat egy bétasejtre...? A napokban olvasgattam egy nagyon jó könyvet a paleolit diétáról, és ennek fényében sokkal inkább gyanakszom arra, hogy ezt az autoimmun folyamatot a tej vagy a gabona idézhette elő...
Bocsi, hogy ilyen hosszú voltam, ezt csak azért írtam le, ha esetleg az ismeretségi körödben ne adj isten volna cukorbeteg, akkor tudjon erről a feltevésről is (mármint, hogy ezek az ételek idézhetnek elő ilyen dolgokat is, és még sajnos sok más betegséget is, csak sajnos legutoljára gyanakszanak ilyen alapvető élelmiszerekre, pedig elég kézzelfohógható bizonyítékok vannak rá). De lényeg a lényeg, hallottam a fokhagymalekvárról. Egyszer egy bácsikánál akartam is venni, de végül a somlekvárja vándorolt a szatyromba :), azért majd kirpóbálom ezt is. Bár nem tudom mennyi esély lenne rá, hogy az én 27 éve "blokkolt" bétasejtjeimet magukhoz térítsem (persze a remény hal meg utoljára, na meg én). :)))) Nagyon köszönöm mégegyszer!!! ? :))

Kata írta...

Fény az (alag)út végén... te írtad:) tudod, hogy ott van, meg kell lássad, akkor nem lesz semmi baj...
Pihenjél, töltődjél!

lekvároskukta írta...

Kedves Ildinyó!
Küldök Neked valamit email-en!
LK

Ildinyó írta...

Kata
Igen, tényleg. Igazad van. Csak úgy érzem, olyan messze van... Köszönöm! :)

Lekvároskukta
Köszönöm! Már olvasom is! :)